Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej

Szukaj

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI PORTALU INROMACYJNEGO ZARZĄDU DROGOWEGO W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ (zwanego dalej serwisem) 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, określane jako „RODO”, Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej w celu bezpiecznego przetwarzania danych osobowych stosuje postanowienia niniejszego rozporządzenia.

Zebraliśmy poniżej dla Państwa najważniejsze informacje w zakresie przetwarzania danych związanym z użytkowaniem serwisu, a więcej o przetwarzaniu danych można znaleźć na stronnie https://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej,m,337900,rodo-klauzule-informacyjne.html Publicznej w Małopolsce (bip.malopolska.pl)

Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych jest Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Warszawska 48, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, tel. 14 642-25-00, e-mail: sekretariat@zddt.pl.

Cel przetwarzania danych

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach w następujący sposób:

  1. poprzez dobrowolnie wprowadzone dane w formularzu kontaktowym,
  2. poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczek”),
  3. poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. informacyjnym wobec użytkowników,
  2. administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług,
  3. kontaktowania się z użytkownikiem serwisu.

Podstawa przetwarzania danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania danych jest:

  1. 6 ust. 1 lit. e RODO w celu realizacji ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
  2. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgoda, dotyczy danych zawartych w formularzu kontaktowym, plików cookies. Udzielona zgoda ma charakter dobrowolny i może zostać w każdym momencie wycofana. W tym celu należy zgłosić to pisemnie.

W przypadku przekazywania danych na podstawie których, mogą być prowadzone sprawy administracyjne, podstawą do przetwarzania, w takim przypadku, mogą być ustawy szczegółowe, klauzule dostępne są na stronie BIP Administratora oraz jego siedzibie.

Czas przetwarzania danych osobowych

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane oraz przez okres ich archiwizacji.

Możliwość przekazywania danych osobowych innym podmiotom 

Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom, takim jak: dostawcy oprogramowania/serwera, obecnie takim podmiotem z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych jest: FHU Comp-Web Studio Mateusz Muniga.

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Agnieszka Gołąbek, kontakt: e-mail: iod@zddt.pl.

Twoje uprawnienia dotyczące danych osobowych

Pamiętaj, że w każdej chwili masz prawo do wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, w przypadku jeżeli zgoda była podstawą do ich przetwarzania. Możesz również zażądać: dostępu do swoich danych, sprostowania, ograniczenia ich przetwarzanie, wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania, żądać przeniesienia danych, a w przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania, wnieść skargę do organu nadzorczego – tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych w Warszawie. Aby skorzystać z ww. uprawnień należy złożyć pisemny wniosek w siedzibie Administratora z określonym żądaniem.

Skip to content